frassebrasse

Orolig

Kategori: Tankar

Imorngon Onsdag så ska man operera min morbrors tumör. Jag är galet orolig för de kan gå en massa saker fel. Men om man inte opererar så har han mindre tid att leva. Samtidigt som allt kan gå fel under operationen och han inte kmr ut :( Men här ska man då vara stark och skicka all positiv energi som möjlig.

Vill inte att de ska hända något med honom, han är yngst i släkten (40år ca 190cm) men ändå familjens bebis. Han som tog med mig lite överallt och behandlade mig som hans lilla prinsessa när jag va liten och bodde där nere. Klart man inte kan tänka sig en värld utan honom!

Alla i familjen var nog beredda på om nåt hände de äldre typ gammelmormor marfar eller mormor. Men ingen var beredd på att de skulle hända honom.
Nu är alla i chock och alla försöker vara starka :) vi måste de för honom :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: