frassebrasse

Whaaaaaaaaaaaat´s up???

Kategori: My life

Halloj här är jag igen! Känns som jag har uppdaterat mer idag än senaste månad. WHOOOOOOT?!?!?!?! Hahaha

Men jag sitter i min systers kompis dator då vi (pappa syrran och jag) blev bjudna över på Taco middag :) MUUUUUUUUMS! Efter en massa prat och mys med vin och mat så skulle vi alla gå och kolla på Barcelona match.

Men det blev tråkig och vi (mar isa och jag) gick till Isas rum. Här har vi kollat på film och chillat jag tog över data stolen och där med datan! YAAAAAAAAAAAY :)

Men filmerna vi har kollat på är: Promethius (eller hur det nu stavas) och nu ska vi se på Avengers! Ska bli kul att se den då jag somnade sist jag såg den. Men nu ska jag försöka hålla mig vaken och pigg :)

 

 

Peace and Love 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: