frassebrasse

Aj aj aj

Kategori: My life

Nu har jag ont i huvudet. Jag kom hem idag runt 10 efter att ha jobbat jour igår. Men tog en skön dusch och passade även på att tvätta håret. När jag skulle torka håret (för annars blir det fullt med volym och man kan inte styra mitt hår) så tog jag med hårtorkaren till vardagsrummet. Men sitter där och torkar håret och plötsligt så känner jag en smäll och att det gör ont i huvudet. känner efter och det gör ont och är blött jag trodde det var bara håret men näe det kom blod. Det är så att vi har två stora canvas med ram på en av väggarna och jag satt mig precis under den ena. På nåt sätt så nuddade jag tavlan och den ramla rakt på mitt huvud.

Men här är jag nu på jobb nr 2 här slutar jag kl 21:30 så vi får se hur det går. Jag har gaaaaaaaaaaalet ont i huvudet så jag får ta det lugnt. Tur att jag tar bara hissen upp sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: