frassebrasse

Bra Lördag

Kategori: My life

Lördagen spenderades med familjen :) Mina små kusiner kom på kvällen och jag och Natti satt och gjorde läxor och sen ville hon att jag skulle locka hennes hår. Samt hade hon hittat ett par 3D glassögon som inte hade nåt 3D plast och hon såg ut som jag :) MINI ME :) hahahaha
 
Före det hade vi(mamma, pappa, moster och jag) varit på sjukhus då vi har en släkting som är sjuk. Det tog inte så lång tid så vi kom hem ganska tidigt. åt GOOOOOOOD mat och satt tjocka framför tvn när syrran kom hem :)
 
Men nu är man trött och vill sova, dock vill jag inte sova då jag har haft mardrömmar flera nätter och vaknar rädd. Vi får väl försöka :)
 
Tänkte dra och gymma imorn :) Jag har ju vart duktig och hittat mig en träningspartner så det TYCKER VI OM! men eftersom jag inte kunde idag så fick hon dra själv och jag drar dit imorn :) Vi får vänta och se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på gymmet. Hoppas på att jag inte tröttnar, dock kommer syrran joina mig på gymmet till sommaren och jag och min träningskompis är ganska duktiga på att peppa varandra :) Sen har jag beställt tid med en PT :) yaaaaaaaaaaaaaay
 
 
God Natt alla glada natt ugglor :)
 
Peace out
Frans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: