frassebrasse

Sista dagarna

Kategori: My life

På måndag åker jag till spanien på semester med familjen. Jag jobbar dock imorngon och har natten. Så det betyder att jag slutar kl 9 på måndag. Vilket gör att jag måste packa idag och det ser jag inte fram emot :P Hahahahaha

Men det blir nog kul jag längtar till stranden och till solen. Men mest till 14 dagar utan att behöva jobba :) även om jag gillar mitt jobb så behöver jag vila just nu. Har jobbat långa dagar och Flera dagar på raken.

Men min vecka har inte vart så dålig. Jag har jobbat nonstop sen den 20 juni, alla dagar natt förutom torsdag då jag jobba kväll. Sen i onsdags var jag på konsert :) PRINCE ROYCE <3 Vilket gjorde att dagarna har gått fortare och nu så längtar jag till måndag då jag åker :)

Ha det gött ska försöka ladda upp lite bilder idag. Nu ska jag bort från kontoret och börja jobba igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: