frassebrasse

Early morning

Kategori: My life

Känns som att det är Söndag :) Men det är bara TORSDAG idag! Jag har varit uppe sen kl 7 :O Say whooooot?!?!?!?!? Jag uppe 7am en torsdag när jag är LEDIG??? Helt CRAZY!!!!!
Men var lite tvungen skulle tvätta det sista jag ska packa ner till imorn :)

Jag åker ju imorgon till Örnsköldsvik, till sötaste gudbarnet och hand familj. Där jag förhoppningsvis tar körkortet :) Wiiiiiiie det är så spännande :) Önskar bara att jag kunde ha sällskap på min 7 timmars sällskap på bussen men har laddat Ipaden, mobilen ska laddas ikväll och jag ska nu dra och köpa tredje och sista boken av serien jag läser. (Fifty shades of grey)

Men näe nu ska jag in i duschen och iväg till Vällingby och köpa min bok :)


see ya later :)

Nu är min blogg igång igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: