frassebrasse

Helt sådär omotiverad

Kategori: Tankar

Är det bara jag som blir omotiverad när jag läser/ser/hör hur duktiga människor kan vara? Asså jag är en sån där människa som skulle älska att ha viljan till att dra och gymma. Men blir så himla opeppad när jag läser träningsbloggar/ ser instagrams bilder på träning / hör av kompisar hur mycket de trännar, äter nyttigt, räknar kalorier och mår sååååå mycket bättre. Det är inte så att jag inte är glad för deras skull. Men JAG kan inte klara av det. Asså hemma gjord majonäs är sååå gott, godis mmmmumsigt och läsk. Mmmmmmm va gott jag kan inte stå emot!
Jag försökte med LCHF men klarade 1 månad max 3 sen tog det slut!!! Jag saknade mina kokta potatisar med hemagjord majonäs och friterad fisk mmmmmmmumsigt!!!!

Men tillbaka! Bara jag som blir opepp när man ser hur mkt folk går ner?
Jag känner mig så LAT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: