frassebrasse

Long time no seen

Kategori: My life

Hahahaha Sportlovet (för skolorna) är nu över och jag var sjuk den veckan fast jag hade massa jobb planerat. Så jag fick stanna hemma med syrran som också var sjuk :(
Vad har ni gjort under veckan?

Ja nu har jag målat klart naglarna :) Jag har blivit bättre påatt måla dem :) Det är alltid min syrra som m,ålar mina naglar då hon är galet duktig, hon gör en massa design på dem också :) Men nu blev det enkla svarta naglar.
Jag har använt mig av Essie Grow stronger som basecoat, och sedan Essie Licorice och Mavala top coat.

Jag gillar verkligen Essie nagellack man behöver bara ett lager för att färgen ska sitta bra och den stannar länge! Medans jag målade naglarna så tittade jag på film, idag blev det "Starstruk" en disney movie :) ÄLSKAR DISNEY <3

Men nu ska jag sova eller först läsa lite och sedan somna :)

Ha det gott nu människor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: