frassebrasse

Nevös

Kategori: Minnen

Idag ska jag åka till Övik :)
Men allt jag kan tänka på är sista gången jag satte mig i en buss ensam.
Det var den 18 Dec 09 och jag åkte till västervik. Just då var resan bland de bästa jag skulle göra. Jag skulle träffa killen jag älskade och som älskade mig, ingen kunde bli bättre. Men när man väl kom tillbaka och mötte upp verkligheten av en orolig men snäll mamma och en arg styvpappa, så visste man att det man hade gjort inte var okej.
Efter det har jag inte åkt buss utanför Stockholm, för att inte återuppleva det som hände efteråt. För varje gång jag grälade med min styvpappa så kom min resa upp, hur dum man vart.

Men nu så är det fakta jag SKA ta bussen upp till Övik och jag är super nervös. Jag har redan hunnit bråka med min styvpappa som aldrig glömmer min resa. Aja man får göra det bästa av situationen :)

Pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: