frassebrasse

Mar

Kategori: My life

Hahahaha mar har nyss kommit med en super ide (tycker hon) att jag ska ha en ny kategori som ska heta "inlägg från Mars mac) hahahaha
Ne men nu har vi nyss kollat på White collar, The Vampire Diaries & The Originals. Awesome avslut på en rätt så bra dag. Okej ska berätta vad jag gjort.

Vaknade vid 8 för jag hade tandläkare vid 9:30. Roliga med tandisen förutom all beröm för mina FINA TÄNDER var att hon hade glömt ställa in klockan och hon trodde vi var 1h tidiga!!!!!
Sen möta upp pappa för att handla kempo grejer till Mar. Vi (jag och pappa) spenderade ca 1000 kr på 2 saker åt henne (SPOILED MUCH?!?!?!?!?!) hahahha
Men efter det träffa på mamma för att dra till kungshallen och äta grekisk mat (yum yum yum)
Efter maten gick vi runt lite i stan och "råkade" komma bort från mamsen och papsen för att kolla på prylar med Mar ensam :P höhöhöhö
Sen åka tbana hem och titta på Forrest Gump :) Mamma hade inte sett den och jag gillar den så mar fick gilla läget och kolla på den också! hahahaha men kvällen har gått rätt så seg. vet inte om det beror på att jag gjorde en massa under morgonen ler om jag vaknade tidigt elr om jag inte gjorde mkt alls senare.

Men men nu blir det sova och vila för imorn blir det att vakna tidigt igen för jag ska till vårdcentralen och göra test om jag är gluten intolerant.

GOD NATT SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: